![]()  | 
 
 директор лабораторії когнітивного моделювання, доцент кафедри соціальної психології  | 
Юрій Сидорик, к.психол.н., психолог, психотерапевт
Директор лабораторії когнітивного моделювання http://cml.pnu.edu.ua
Освіта:
- 1987-1991 рр. – Івано-Франківське базове медичне училище, кваліфікація: фельдшер
 - 1993-1998 рр. – Прикарпатський університет імені Василя Стефаника, спеціальність: Психологія, кваліфікація: психолог, викладач
 
Науковий ступінь: кандидат психологічних наук, спеціальність 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія;
Наукові інтереси: клінічна психологія, психотерапія, експериментальна психологія, інноваційні методи психодіагностики, Data Science
Неформальна освіта:
- Системна сімейна психотерапія, 2000-2004 рр. (Українська Спілка Психотерапевтів);
 - EMDR і травматерапія простих і комплексних форм посттравматичного стресового розладу, 2013-2015 рр. (викладачі/супервізори Австрійського і Німецького товариства EMDR маг. Ева Мюнкер-Крамер, др. Сільвія Вінтерсбергер).
 - Майндфулнес-орієнтована когнітивна терапія, 2015 р. (викладачі: Крістіна Сураві і Тім Свіні, Оксфордський центр майндфулнес).
 - Когнітивно-поведінкова терапія, 2014-2017 рр. (Українська асоціація когнітивно-поведінкової терапії)
 - Когнітивно-поведінкова терапія дітей та підлітків, 2015-2017 рр. (Українська асоціація когнітивно-поведінкової терапії)
 - Емоційно-фокусована терапія, 2018-2020 рр. (викладачі: Зоя Сімаходська, Нью-Йорк, США)
 - Мотиваційне інтерв’ю, 2020 р. (викладач: Анна Пєжхальська, Poza Schematami)
 
Стажування:
- Навчання у докторантурі за спеціальністю 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія (2012-2015 рр.).
 - Cтажування (підвищення кваліфікації) в Івано-Франківський національний медичний університет з 16 листопада 2020 р. по 31 грудня 2020 р. без відриву від освітнього процесу на кафедру психіатрії, наркології та медичної психології. Тема стажування: “Диференційна діагностика психічних розладів та особливості організації надання психологічної допомоги в психіатричному стаціонарі різновіковим групам хворих”. Наказ № 687 від 19.11.2020р.
 
- Сидорик Ю.Р. Проблеми сімейних взаємин як можливі причини вживання наркотичних речовин і скоєння суїциду / Ю.Р. Сидорик //Актуальні проблеми психології. Том 3.: Консультативна психологія і психотерапія: Збірник наукових праць Інституту психології ім.. Г.С.Костюка АПН України / За ред. С.Д. Максименка, З.Г. Кісарчук – К.: Міленіум, 2003. – Вип. 2. – С. 221–226. – ФАХОВЕ ВИДАННЯ.
 - Сидорик Ю.Р. Особливості життєвих перспектив особистості студентів з хронічними захворюваннями, які потребують допомоги батьків / Ю.Р. Сидорик // Наукові записки Інституту психології імені Г.С. Костюка АПН України / За ред. академіка С.Д. Максименка. – К.: Міленіум, 2006. – Вип. 27. – С. 527–535. – ФАХОВЕ ВИДАННЯ.
 - Сидорик Ю.Р. Взаємини батьків і дітей в контексті актуальних конструктів студентства та основних положень системної психотерапії / Ю.Р. Сидорик // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія №12. Психологічні науки: Зб. наукових праць. – К.: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2006. – №15 (39). – С. 59–64. – ФАХОВЕ ВИДАННЯ.
 - Сидорик Ю.Р. Особливості життєвих перспектив у студентів із різним типом взаємин із своїми батьками / Ю.Р. Сидорик // Збірник наукових праць: філософія, соціологія, психологія. – Івано-Франківськ, ВДВ ЦІТ, 2007. – Вип. 12. – Ч. 2. – С. 203–212. – ФАХОВЕ ВИДАННЯ.
 - Сидорик Ю. Психологічні особливості становлення життєвих перспектив особистості в юнацькому віці та в період ранньої дорослості / Ю.Р. Сидорик // Проблеми гуманітарних наук: Наукові записки Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / Ред. кол. Т. Біленко (головний редактор), Н. Скотна, В. Татенко та ін. – Дрогобич: Редакційно-видавничий відділ ДДПУ імені Івана Франка, 2007. – Випуск дев’ятнадцятий. Психологія. – С. 45–55. – ФАХОВЕ ВИДАННЯ.
 - Sydoryk Y., Hryhoruk I., Kogutiak N., Mytsko V. Features of social network in students with different levels of subjective welfare // Happiness And Contemporary Society : Conference Proceedings Volume (Lviv, March, 20-21, 2020). Lviv: SPOLOM, 2020. P. 251-254.
 - Когутяк Н.М., Сидорик Ю.Р. Особливості взаємин у найближчому соціальному оточенні матерів дітей з розладами спектру аутизму // Матеріалах наук.-прак. конф. “Людина з обмеженими можливостями: соціально-психологічний та культурний виміри”, 28-29 січня 2014 р.,Львів, С. 94-102.
 - Sydoryk Y. Social network of the Ukrainian teenagers whose parents are long time abroad / Y. Sydoryk, N. Kogutiak // November issue of the “IntellectualArchive” journal (ISSN 1929-1329, Canada), p. 39-43
 - Сидорик Ю.Р. Порівняльний аналіз змісту поняття «соціально-психологічна адаптація» у дисертаційних дослідженнях із спеціальності 19.00.05 в Україні / Ю.Р. Сидорик //Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Світоглядні орієнтації особистості у сучасних соціокультурних умовах: міждисциплінарні аспекти» (2-3 жовтня 2015 р., м. Полтава). – 247 с., С. 209–212.
 - Сидорик Ю.Р. Сезонні та інформаційні фактори пошуку психотерапевтичної допомоги / Ю.Р. Сидорик // 5 Українська науково-практична конференція з КПТ “КПТ у клінічній практиці”, 1-2 червня 2018: збірка наукових статей / [Українська асоціація когнітивно-поведінкової терапії]. – Львів, 2018. С. 121–127.
 - Сидорик Юрій, Когутяк Надія, Мицько Володимир. Машинне навчання та використання моделей психічної діяльності /Ю.Р.Сидорик, Н.М.Когутяк, В.М.Мицько // Свідомість, мозок, мова: актуальні проблеми та міждисциплінарні досягнення: збірник матеріалів міжнародної науково-практичної конференції (Львів, 19-20 квітня 2018 р.). – Львів, 2018. – 232 с.
 - Sydoryk Y., Hryhoruk I., Kogutiak N., Mytsko V. Features of social network in students with different levels of subjective welfare // Happiness And Contemporary Society : Conference Proceedings Volume (Lviv, March, 20-21, 2020). Lviv: SPOLOM, 2020. P. 251-254.
 
УЧАСТЬ В КОНФЕРЕНЦІЯХ ТА СЕМІНАРАХ:
- Konferencja Naukowa «NOWE IDEE W PSYCHOLOGII SPOŁECZNEJ» Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej (Wrocław, 9-10 kwietnia 2014)
 - Виступ на Третій українській науково-практичній конференції з когнітивно-поведінкової терапії (17-19 липня 2015 року, Гранд-готель “Пилипець”, Міжгірський район, Закарпатська область, с. Пилипець) з темою: “Розлади поведінки та їх філогенетичні кореляти”;
 - Виступ на звітній науковій конференції філософського факультету із темою доповіді «Психосоціальні чинники депресивних розладів» (2015 року).
 - П’ятий Всеукраїнський науковий семінар «Методологічні проблеми психології особистості» (м. Івано-Франківськ, вересень 2015 року) з темою виступу «Біологічні фактори депресивних розладів».
 - Всеукраїнська науково-практичної конференції з міжнародною участю «Світоглядні орієнтації особистості у сучасних соціокультурних умовах: міждисциплінарні аспекти». – Полтава, 2015. Тема виступу: ” Порівняльний аналіз змісту поняття «соціально-психологічна адаптація» у дисертаційних дослідженнях із спеціальності 19.00.05 в Україні”.
 - Виступ на Четвертій українській науково-практичній конференції з когнітивно-поведінкової терапії «Творімо спільноту КПТ» (м. Львів, 9-10 червня 2017 року) з темою: ” Сезонні та інформаційні фактори пошуку психотерапевтичної допомоги”;
 - Сьомий Всеукраїнський науковий семінар «Методологічні проблеми психології особистості» (м. Івано-Франківськ, 28-29 вересня 2017 року) з темою виступу «Прогностичні моделі психосоціальних факторів депресивних розладів».
 - Міжнародна науково-практична конференція «Свідомість, мозок, мова: актуальні проблеми та міждисциплінарні досягнення» (Львів, 19-20 квітня 2018 року) з темою виступу: “Машинне навчання та використання моделей психічної діяльності”.
 - Науково-методичний семінар «Нова українська школа і система післядипломної педагогічної освіти» (Івано-Франківськ, 17-26 квітня 2018 року). Тема доповіді: «Розлади поведінки у дітей та підлітків» (23 квітня 2018 року).
 - Наукова доповідь з публікацією матеріалів на 5-ій Українській науково-практичній конференції з когнітивно-поведінкової терапії «КПТ у клінічній практиці» (1-2 червня 2018 року).
 - Навчальний семінар «Наукові дослідження у сфері охорони психічного здоров’я» (22-23 червня 2018 року).
 - Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Професійна підготовка фахівців у вимірі нових освітніх реалій» (Івано-Франківськ, ПНУ ім. В. Стефаника, 11-12 жовтня 2018 року).
 - Всеукраїнський науково-методичний семінар “Нова українська школа: співпраця закладів загальної середньої та вищої освіти як підґрунтя підвищення якості професійної підготовки учителів» (Івано-Франківськ-Бурштин, 8-10 квітня 2019 р.). Тема виступу: “Поведінкові розлади дітей та підлітків”
 - 6-та Українська науково-практична конференція з когнітивно-поведінкової терапії «КПТ впродовж різних етапів життя» (Львів, 7-8 червня 2019 року). Тема виступу: «Динаміка поширеності тривожних розладів у дітей та підлітків в Україні та за кордоном».
 - Наукова доповідь з публікацією матеріалів “Features of social network in students with different levels of subjective welfare” – Перша Міжнародна Наукова Конференція “Щастя та сучасне суспільство” (Львів, Україна. 30-31 жовтня (20-21 березня 2020))
 
Організація міжнародних навчально-наукових, просвітницьких заходів:
- Організація та проведення Круглого столу «Менеджмент розвитку дітей із розладами спектру аутизму: досвід США для України» (м. Івано-Франківськ, 14 вересня 2017 року) за участі дитячих психіатрів, докторів медицини Linda Schmidt та Robert Nickel (США).
 - Організація та проведення лінійки навчальних семінарів «Первинна та вторинна допомога при аутизмі» (м. Івано-Франківськ, 4-6 жовтня 2018 року) за участі дитячих психіатрів, докторів медицини, клінічних психологів Linda Schmidt, Robert Nickel, Allison Wainer, Emi Svensson (США).
 - Організація та проведення лінійки навчальних семінарів «Рання психологічна допомога дітям з аутизмом» (Івано-Франківськ, 16 червня – 3 липня 2019 року) у рамках Fulbright Specialist Program, спікер семінарів – PhD in Clinical Psychology – Allison Wainer (США)
 - Організація та проведення лінійки навчальних семінарів «Психічне здоров’я дітей та підлітків: досвід США для України» (м. Івано-Франківськ, 26-28 вересня 2019 року) за участі дитячих психіатрів, докторів медицини, клінічних психологів Linda Schmidt, Robert Nickel, Hannah Sanford-Keller, Tatiana Terdal (США).
 - Організація та проведення англомовного телемосту між студентами ПНУ ім. В. Стефаника та RUSH University of Chicago. Час і дата проведення: 02.2020р. з 20.00 до 21.30. Місце проведення: Центр інноваційних освітніх технологій PNU Ecosystem, ПНУ ім. В. Стефаника https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=2325051014460512&id=1809796045986014&__xts__[0]=68.ARBBpFHhHhSGb255W764qU2noseXa6KMxfchh3k1nnFqg3MQQW9ZCvNUTcpLmdIcD4HVXPHNd29TevlcQZaBMuOMwcsHwaJBLpVx_eITxUMdPkOQOUtblRw-uFAK1G-0qTt-NL95tQ__4oNjS_eQY3jXOZianqOZ-VPMW1VFHHRP_34W_xliJQ33XuNvs4PCiEMccCkx5GQ6UehPMLl7uEKpC4N23tlG1sjeYQJ-ku4VuI_dTUrfWLowN9cr2OVrcy6PCeurXacLDMlnf1asQTAGOo6fnGGvX12QGrxv6hPvJWB2Go5fR8Bz29c0iYJrLZ6h8RMt3k7QMxQx-h5akIHQUnJY&__tn__=-R
 
Участь у міжнародних проектах:
- Організація навчання «Тренери для тренерів дітей з аутизмом» разом із OHSU (Oregon Health & Science University) та RUSH-University (Schmidt L,* Nickel R,* Wainer A,* Romanchuk O, Brzhezytska V, Kogutiak N., Mytsko V., Sydoryk Y. Community-based participatory research and training on the identification and treatment of children with Autism Spectrum Disorder and other mental health challenges)
 - Співорганізатор Host Institution Project Fulbright Specialist Program (16 червня – 3 липня 2019р.)
 - Проєкт “Психічнездоров`ядітейтапідлітків: досвідСШАдляУкраїни” (з 28 вереснядо 7 жовтня 2020р. уонлайн-форматі) засприянняпосольстваШвейцаріїурамкахпроєкту MH4U тауспівпрацізЦентрздоров’ятарозвитку “Колосім’ї”, Центррозвиткуособистості “Навичкижиття” таДВНЗ “ПрикарпатськийнаціональнийуніверситетіменіВасиляСтефаника”.
 - Проєкт ECHO “Аутизмтаповедінковірозладиудітейтапідлітків” (США-Україна) Project ECHO (спільноз University of New Mexico’s Health Science Centr).
 
Організація Всеукраїнської наукової конференції, круглих столів:
- Організація та проведення до Міжнародного дня захисту дітей Онлайн-форуму «Психологія щасливого дитинства». Час і дата проведення: 1 червня 2020 року о 15.00-18.30. Місце проведення: онлайн-подія, система дистанційної комунікації ZOOM. https://www.facebook.com/mytskovm/posts/1513676302127533
 - Організація та проведення семінару-практикуму «Логопедія і дитяча психологія у Прикарпатському університеті: переваги, перспективи, працевлаштування» Дата проведення: 05.2020 року. https://kpoit.pnu.edu.ua/2020/05/07/онлайн-семінар-логопедія-і-дитяча-пси/
 - Співорганізатор проекту «Психологічний кіноклуб».
 
Членство у професійних громадських організаціях:
– ГО «Центр психічного здоров’я і реабілітації – Софія»;
– Української асоціації когнітивно-поведінкових терапевтів (з 2015 року);
– Асоціації ЕМДР в Україні – фахового об’єднання зі спеціальної травматерапії” (з 2013);
– Українська асоціація емоційно-фокусованої терапії (з 2020);
– директор лабораторії когнітивного моделювання Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника
Професійне підвищення кваліфікації, неформальна освіта, участь у вебінарах, що підтверджено сертифікатом:
- Семінар «Стабілізація і активізація ресурсів при EMDR» (2013)
 - Семінар «Основи психотравматології та травматерапії» (2013)
 - Український інститут когнітивно-поведінкової терапії. Сертифікат. Навчальний семінар Семінар «Коли жахливі події стаються в житті дітей: принципи першої психологічної допомоги дітям та підліткам, що пережили психотравмуючу подію» (2014)
 - Український інститут когнітивно-поведінкової терапії. Сертифікат. Навчальний семінар Семінар «Психологічна допомога при гострій травмі» (2014)
 - Український інститут когнітивно-поведінкової терапії. Сертифікат. Навчальний семінар Семінар «А-В-С психологічної допомоги потерпілим в зоні бойових дій та їх рідним» (2014)
 - Український інститут когнітивно-поведінкової терапії. Сертифікат. Навчальний семінар Семінар «Сучасні підходи допомоги дітям з розладами спектру аутизму» (2014)
 - Український інститут когнітивно-поведінкової терапії. Сертифікат. Навчальний семінар Семінар «Вступ у охорону психічного здоров’я дітей та підлітків. Наука та мистецтво обстеження» (2014)
 - Український інститут когнітивно-поведінкової терапії. Сертифікат. Навчальний семінар Семінар «Майндфулнес-орієнтована когнітивна терапія» (2014). Загальна кількість годин теорії і розвитку практичних навичок – 40.
 - Український інститут когнітивно-поведінкової терапії. Сертифікат. Навчальний семінар Семінар «Вступ у КПТ. Обстеження та формулювання у КПТ» (2014). Загальна кількість годин теорії і розвитку практичних навичок – 19 (10+9).
 - Український інститут когнітивно-поведінкової терапії. Сертифікат. Навчальний семінар Семінар «Базові навики та техніки КПТ» (2014). Загальна кількість годин теорії і розвитку практичних навичок – 19 (10+9).
 - Український інститут когнітивно-поведінкової терапії. Сертифікат. Навчальний семінар Семінар «Травма-фокусована когнітивно-поведінкова терапія посттравматичного стресового розладу у дітей та підлітків» (2014). Загальна кількість годин теорії і розвитку практичних навичок – 19 (10+9).
 - Український інститут когнітивно-поведінкової терапії. Сертифікат. Навчальний семінар Семінар «Розлад гіперактивності з дефіцитом уваги у дітей: основи діагностики та терапії» (2015). Загальна кількість годин теорії і розвитку практичних навичок – 19 (10+9).
 - Український інститут когнітивно-поведінкової терапії. Сертифікат. Навчальний семінар Семінар «Тренінг батьківської компетентності» (2015). Загальна кількість годин теорії і розвитку практичних навичок – 19 (10+9).
 - Український інститут когнітивно-поведінкової терапії. Сертифікат. Навчальний семінар Семінар «Когнітивні техніки в КПТ дітей та підлітків» (2015). Загальна кількість годин теорії і розвитку практичних навичок – 19 (10+9).
 - Український інститут когнітивно-поведінкової терапії. Сертифікат. Навчальний семінар Семінар «Робота зі схемами та правилами життя у КПТ» (2015). Загальна кількість годин теорії і розвитку практичних навичок – 19 (10+9).
 - Український інститут когнітивно-поведінкової терапії. Сертифікат. Навчальний семінар Семінар «Типові труднощі та помилки у застосуванні EMDR. Модель роботи з ускладненою реакцією втрати» (2015). Загальна кількість годин теорії і розвитку практичних навичок – 19 (10+9).
 - Український інститут когнітивно-поведінкової терапії. Сертифікат. Навчальний семінар Семінар «EMDR Forgeschrittenenseminar» (2015). Загальна кількість годин теорії і розвитку практичних навичок – 19 (10+9).
 - Український інститут когнітивно-поведінкової терапії. Сертифікат. Навчальний семінар Семінар «Схема-терапія подружніх пар» (2015). Загальна кількість годин теорії і розвитку практичних навичок – 19 (10+9).
 - Український інститут когнітивно-поведінкової терапії. Сертифікат. Навчальний семінар Семінар «КПТ обсесивно-компульсивного розладу» (2015). Загальна кількість годин теорії і розвитку практичних навичок – 19 (10+9).
 - Український інститут когнітивно-поведінкової терапії. Сертифікат. Навчальний семінар Семінар «КПТ ПТСР. КПТ ускладненої реакції втрати» (2015). Загальна кількість годин теорії і розвитку практичних навичок – 19 (10+9).
 - Український інститут когнітивно-поведінкової терапії. Сертифікат. Навчальний семінар Семінар «КПТ дітей з селективним мутизмом» (2015). Загальна кількість годин теорії і розвитку практичних навичок – 19 (10+9).
 - Український інститут когнітивно-поведінкової терапії. Сертифікат. Навчальний семінар Семінар «КПТ розладів видільних функцій» (2015). Загальна кількість годин теорії і розвитку практичних навичок – 19 (10+9).
 - Український інститут когнітивно-поведінкової терапії. Сертифікат. Навчальний семінар Семінар «Вступний курс до методу Відео Інтерактивного Тренінгу» (2015). Загальна кількість годин теорії і розвитку практичних навичок – 19 (10+9).
 - Український інститут когнітивно-поведінкової терапії. Сертифікат. Навчальний семінар Семінар «Поведінкова терапія поведінкових розладів» (2015). Загальна кількість годин теорії і розвитку практичних навичок – 19 (10+9).
 - Український інститут когнітивно-поведінкової терапії. Сертифікат. Навчальний семінар Семінар «Схема-терапія» (2015). Загальна кількість годин теорії і розвитку практичних навичок – 19 (10+9).
 - Ukrainian Institute Of Cognitive Behavioral Therapy & International Society of Schema Therapy. Schema Therapy Training Program. Accredited by International Society of Schema Therapy. 40 hours Schema Therapy training module. 2015.
 - Український інститут когнітивно-поведінкової терапії. Сертифікат. Навчальний семінар Семінар «Вступ у КПТ тривожних розладів. КПТ простих фобій та панічного розладу» (2015). Загальна кількість годин теорії і розвитку практичних навичок – 19 (10+9).
 - Український інститут когнітивно-поведінкової терапії. Сертифікат. Навчальний семінар Семінар «КПТ розладів харчової поведінки» (2016). Загальна кількість годин теорії і розвитку практичних навичок – 19 (10+9).
 - Український інститут когнітивно-поведінкової терапії. Сертифікат. Навчальний семінар Семінар «КПТ при суіцидальності і самопошкоджуючій поведінці» (2016). Загальна кількість годин теорії і розвитку практичних навичок – 19 (10+9).
 - Український інститут когнітивно-поведінкової терапії. Сертифікат. Навчальний семінар Сертифікат «Методи терапії зобов’язання та прийняття (АСТ)» (2016 рік); Загальна кількість годин теорії і розвитку практичних навичок – 19 (10+9).
 - Український інститут когнітивно-поведінкової терапії. Сертифікат. Навчальний семінар Семінар «КПТ генералізованого тривожного розладу» (2016)
 - Український інститут когнітивно-поведінкової терапії. Сертифікат. Навчальний семінар Семінар «КПТ при обсесивному тривожному розладі у дітей і підлітків. Сучасні підходи у США до охорони психічного здоровя у дітей та підлітків» (2016)
 - Український інститут когнітивно-поведінкової терапії. Сертифікат. Навчальний семінар Семінар «КПТ розладів регуляції злості та соціальної фобії» (2016)
 - Український інститут когнітивно-поведінкової терапії. Сертифікат. Навчальний семінар Семінар «Робота з комплексними формами ПТСР: типові труднощі та стратегії їх подолання у ТФ-КПТ» (2017)
 - Український інститут когнітивно-поведінкової терапії. Сертифікат. Навчальний семінар Семінар «КПТ з особами з соматичними розладами та хронічним больовим синдромом» (2017)
 - Український інститут когнітивно-поведінкової терапії. Сертифікат. Навчальний семінар Семінар «Схема-терапія з дітьми, підлітками та їх рідними» (2017)
 - Український інститут когнітивно-поведінкової терапії. Сертифікат. Навчальний семінар Сертифікат «КПТ порушень сну у дітей. КПТ з дітьми з особливими потребами та їх рідними. КПТ з дітьми з порушеннями розвитку мови, вимови та інтелектуальною неповносправністю» (2017)
 - Український інститут когнітивно-поведінкової терапії. Сертифікат. Навчальний семінар Семінар «КПТ розладів вживання психоактивних речовин. КПТ ігрового розладу. КПТ+» (2017)
 - Український інститут когнітивно-поведінкової терапії. Сертифікат. Навчальний семінар Семінар «Використання підходу майндфулнес та фокусування у психотерапевтичній практиці орієнтованій на побудову стосунків та регуляцію емоцій» (2017)
 - Український інститут когнітивно-поведінкової терапії. Сертифікат. Навчальний семінар Семінар «КПТ обсесивно-компульсивного розладу» (2017)
 - Український інститут когнітивно-поведінкової терапії. Сертифікат. Навчальний семінар «Розлади спектру аутизму: сучасні підходи до діагностики та терапії» (м. Львів, 11-13 вересня 2017 року). Загальна кількість годин теорії і розвитку практичних навичок – 19 (10+9).
 - Український інститут когнітивно-поведінкової терапії. Сертифікат. Навчальний семінар Сертифікат «КПТ психотичних розладів та КПТ біполярного розладу» (2018)
 - Український інститут когнітивно-поведінкової терапії. Сертифікат. Навчальний семінар Сертифікат «Нейробіологія психіатрії» (2018). Загальна кількість годин теорії і розвитку практичних навичок – 19 (10+9).
 - Український інститут когнітивно-поведінкової терапії. Сертифікат. Навчальний семінар Семінар «Навички раннього втручання. Скринінгова методика діагностики аутизму STAT. Вступ до терапії реципрокною імітацією RIT» (2018). Загальна кількість годин теорії і розвитку практичних навичок – 19 (10+9).
 - Український інститут когнітивно-поведінкової терапії. Сертифікат. Навчальний семінар Семінар «Наукові дослідження у сфері охорони психічного здоров’я» (2018). Загальна кількість годин теорії і розвитку практичних навичок – 19 (10+9).
 - Український інститут когнітивно-поведінкової терапії. Сертифікат. Навчальний семінар Семінар «Базовий тренінг емоційно-фокусованої терапії» (2018). Загальна кількість годин теорії і розвитку практичних навичок – 19 (10+9).
 - Асоціація ЕМТД Україна. Навчальний семінар: Declination and Opportunities in the Use of EMDR in Emergency and Group Context: Maxi-Emergencies Applications and Communication of Bed News (12-13 квітня 2019). Загальна кількість годин – 16.
 - Четверта українська науково-практична конференція з когнітивно-поведінкової терапії «Творімо спільноту КПТ» (м. Львів, 9-10 червня 2017 року). Сертифікат. Загальна кількість навчальних годин – 20.
 - Науково-дослідний центр когнітивної психології та психотерапії Наукового парку «Прикарпатський університет». Сертифікат. Навчальний семінар «Супервізії за методом «Тренінг реципрокної імітації» (Івано-Франківськ, 17-18 червня 2019 р.). Загальна кількість годин теорії і розвитку практичних навичок – 16 (12+4).
 - Науково-дослідний центр когнітивної психології та психотерапії Наукового парку «Прикарпатський університет». Сертифікат. Навчальний семінар «Психодіагностичний метод для дітей з розладами спектру аутизму «Неструктурована оцінка імітації» (Івано-Франківськ, 19 червня 2019 р.). Загальна кількість годин теорії і розвитку практичних навичок – 8 (6+2).
 - Науково-дослідний центр когнітивної психології та психотерапії Наукового парку «Прикарпатський університет». Сертифікат. Навчальний семінар «Розвиток соціальної ініціативності та експресивної комунікації» (Івано-Франківськ, 20 червня 2019 р.). Загальна кількість годин теорії і розвитку практичних навичок – 8 (6+2).
 - Науково-дослідний центр когнітивної психології та психотерапії Наукового парку «Прикарпатський університет». Сертифікат. Навчальний семінар «Тренінг стратегій розвитку гри» (Івано-Франківськ, 20 червня 2019 р.). Загальна кількість годин теорії і розвитку практичних навичок – 5 (4+1).
 - Український інститут когнітивно-поведінкової терапії. Сертифікат. Навчальний семінар «КПТ панічного розладу, розладу тривоги за здоров’я, при соматичних розладах та хронічному болю» (м. Львів, 5-7 вересня 2019 р.). Загальна кількість годин теорії і розвитку практичних навичок – 19 (10+9).
 - Науково-дослідний центр когнітивної психології та психотерапії Наукового парку «Прикарпатський університет». Сертифікат. Навчальний семінар «Науково-обгрунтовані методи діагностики й терапії опозиційно-викличного розладу поведінки» (Івано-Франківськ, 26-27 вересня 2019 р.). Загальна кількість годин теорії і розвитку практичних навичок – 16 (12+4).
 - Науково-дослідний центр когнітивної психології та психотерапії Наукового парку «Прикарпатський університет». Сертифікат. Навчальний семінар «Рання діагностика нейророзвиткових розладів» (Івано-Франківськ, 26 вересня 2019 р.). Загальна кількість годин теорії і розвитку практичних навичок – 8 (6+2).
 - Науково-дослідний центр когнітивної психології та психотерапії Наукового парку «Прикарпатський університет». Сертифікат. Навчальний семінар «Розвиток мовленнєвих навичок у дітей з розладами спектру аутизму» (Івано-Франківськ, 27-28 вересня 2019 р.). Загальна кількість годин теорії і розвитку практичних навичок – 8 (6+2).
 - Науково-дослідний центр когнітивної психології та психотерапії Наукового парку «Прикарпатський університет». Сертифікат. Навчальний семінар «Особливості підліткового дозрівання у дітей з розладами спектру аутизму. Високофункційний аутизм» (Івано-Франківськ, 27-28 вересня 2019 р.). Загальна кількість годин теорії і розвитку практичних навичок – 16 (12+4).
 - Науково-дослідний центр когнітивної психології та психотерапії Наукового парку «Прикарпатський університет». Сертифікат. Навчальний семінар «Методи діагностики аутизму: DSM–V, CARS–2, супервізії STAT» (Івано-Франківськ, 27 вересня 2019 р.). Загальна кількість годин розвитку практичних навичок – 2.
 - Науково-дослідний центр когнітивної психології та психотерапії Наукового парку «Прикарпатський університет». Сертифікат. Навчальний семінар «Психологія трансгендеру: науково-обґрунтовані підходи надання допомоги» (Івано-Франківськ, 28 вересня 2019 р.). Загальна кількість годин теорії і розвитку практичних навичок – 5 (4+1).
 - Poza Schematami. Депресивні розлади та біполярний розлад у дітей та молоді. Ведуча: Мгр. Анна Цьвікліньська. Львів. 07-08 грудня 2019 року.
 - Poza Schematami. Концептуалізація у пізнавально-поведінкової психотерапії. Ведучий: к.мед.н. Артур Колаковський. Львів. 21-22 травня 2019 року.
 - Poza Schematami. Приязна біхевіоральна терапія дітей до 12 року життя. Ведуча: Мгр. Марта Єжак. Львів. 09-10 березня 2019 року.
 - В межах проекту Project ECHO (спільно з University of New Mexico’s Health Science Centr) перший вступний тренінг “ECHO Introduction”) – 12.05.2020р.
 - Анорексія та булімія. Когнітивно-поведінкова психотерапія розладів харчової поведінки. (25-26.06.2020). – 20 годин. Ведуча: Катажина Смульська-Линка.
 - Симпозіум 01. Протиепілептичні та антипсихотичні лікарські засоби в педіатричній практиці. Навчальний цикл online: Інновації у клінічній нейропсихофармакології. 11 червня 2020. В якості слухача отримав 2 бали за критеріями нарахування балів безперервного професійного розвитку відповідно до Порядку проведення атестації лікарів, затвердженого наказом МОЗ України від 22.02.2019 №446.
 - Тривога як феномен і як психічний розлад. Що нового? – навчальний семінар з тестовими завданнями за навчальними матеріалами на платформі “Гіпократ”, Міністерство охорони здоров’я України. 20 червня 2020. Сертифікат 0011916.
 - Шизофренія ламає долі. Це можливо змінити. – навчальний семінар з тестовими завданнями за навчальними матеріалами на платформі “Гіпократ”, Міністерство охорони здоров’я України. 19 травня 2020. Сертифікат 0008188.
 - The International Centre of Excellence in Emotionally Focused Therapy. Сертифікат успішного завершення Поглибленого курсу по Емоційно-фокусованій терапії 1-3.07.2019, 29-30.06 і 3-4.07.2020. Львів, Україна.
 - Когнітивно-поведінкова терапія розладів особистості по А.Фріману. Сертифікат заверешення тренінгу (30-31.05.2020, 20 годин). Ведуча: Анна Цьвікліньська
 - Зміна фінансування в психіатричній службі України: від концепції до загрози колапсу системи. Сертифікат учасника №8497655. 02 червня 2020. В якості слухача отримав 1 бал за критеріями нарахування балів безперервного професійного розвитку відповідно до Порядку проведення атестації лікарів, затвердженого наказом МОЗ України від 22.02.2019 №446.
 - Poza Schematami. Мотиваційне інтервю – поглиблений курс. Ведуча: Анна Пєжхальська. 10-11.10.2020, 14-15.11.2020, 19-20.12.2020
 - Poza Schematami. Анорексія та булімія. Когнітивно-поведінкова психотерапія розладів харчування, 25-25.07.2020, 20 дидактичних годин (викладач: Катажина Смульська-Лінка, Poza Schematami)
 - Фармакотерапія тривожних розладів: обсесивно-компульсивний розлад, 16.12.2020 (сертифікат: №4324984, ГО “Українська асоціація Нейропсихофармакології)
 - Poza Schematami. Основи когнітивно-поведінкової психотерапії для дітей та підлітків. Вступ. Концептуалізація в когнітивно-поведінковій терапії. Ведучий: к.мед.н. Артур Колаковський. 16-17 січня 2021 року.
 
Coursera:
- Applied Social Network Analysis in Python, University of Michigan
 - Testing and Debugging Python, Coursera Project Network
 - Computational Social Science Methods, University of California, Davis
 - Big Data, Artificial Intelligence, and Ethics, University of California, Davis
 - An Introduction to Consumer Neuroscience & Neuromarketing, Copenhagen Business School
 - Understanding Medical Research: Your Facebook Friend is Wrong, Yale University
 - Sleep: Neurobiology, Medicine, and Society, University of Michigan
 - The Addicted Brain, Emory University
 - Social Network Analysis, University of California, Davis
 - Python Data Structures, University of Michigan
 - Use Canva to Create an Interactive Mind Map, Coursera Project Network
 - Build an E-commerce Dashboard with Figma, Coursera Project Network
 - Improving Deep Neural Networks: Hyperparameter tuning, Regularization and Optimization, DeepLearning.AI
 - Creating Custom Callbacks in Keras, Coursera Project Network
 - Introduction to Project Management with ClickUp, Coursera Project Network
 - Neural Networks and Deep Learning, DeepLearning.AI
 - Multiple Linear Regression with scikit-learn, Coursera Project Network
 - Addiction Treatment: Clinical Skills for Healthcare Providers, Yale University
 - Structuring Machine Learning Projects, DeepLearning.AI
 - The Science of Well-Being, Yale University
 - Sequences, Time Series and Prediction, DeepLearning.AI
 - Predict Future Product Prices Using Facebook Prophet, Coursera Project Network
 - Linear Regression with NumPy and Python, Coursera Project Network
 - Convolutional Neural Networks in TensorFlow, DeepLearning.AI
 - Logistic Regression with NumPy and Python, Coursera Project Network
 - Natural Language Processing in TensorFlow, DeepLearning.AI
 - Build a Data Science Web App with Streamlit and Python, Coursera Project Network
 - Психодиагностика, National Research Tomsk State University
 - Video Basics with OpenCV and Python, Coursera Project Network
 - Successful Negotiation: Essential Strategies and Skills, University of Michigan
 - Understanding Memory: Explaining the Psychology of Memory through Movies, Wesleyan University
 - Neural Network Visualizer Web App with Python, Coursera Project Network
 - Introduction to TensorFlow for Artificial Intelligence, Machine Learning, and Deep Learning, DeepLearning.AI
 - Classification Trees in Python, From Start To Finish, Coursera Project Network
 - Traffic Sign Classification Using Deep Learning in Python/Keras, Coursera Project Network
 - Працюйте розумніше, а не більше: управління часом для особистої та професійної продуктивності, University of California, Irvine
 - Intro to Scheduling with When I Work, Coursera Project Network
 - Python and Statistics for Financial Analysis, The Hong Kong University of Science and Technology
 - Managing Data Analysis, Johns Hopkins University
 - Applied Text Mining in Python, University of Michigan
 - ADHD: Everyday Strategies for Elementary Students, University at Buffalo, The State University of New York
 - Reproducible Research, Johns Hopkins University
 - Using Python to Access Web Data, University of Michigan
 - Inferential Statistical Analysis with Python, University of Michigan
 - R Programming, Johns Hopkins University
 - Обучение на размеченных данных, Moscow Institute of Physics and Technology, Yandex, E-Learning Development Fund
 - Зоопсихология, National Research Tomsk State University, Moscow Institute of Psychoanalysis
 - Statistical Data Visualization with Seaborn, Coursera Project Network
 - Теория игр (Game Theory), National Research University Higher School of Economics
 - Programming for Everybody (Getting Started with Python), University of Michigan
 
Досвід практичної роботи за спеціальністю:
– приватна психотерапевтична практика (з 2000 р.)
– психолог обласного наркологічного диспансеру (1998-2000)
– психолог обласної психоневрологічної лікарні №3 (2005-2019)

